fredag 17 januari 2014

Konstruktiv kritik

Familjen skulle säga 3 bra respektive dåliga egenskaper hos varandra. Detta är jag enligt barnen: 

Positiva enligt 6:åringen:
Lagar jättegod pizzasallad
Har ett jättestort kärleksfullt hjärta
Snäll
Negativa enligt 6:åringen:
Inte så bra på pannkaka
Inge roligt när jag blir ledsen ibland
Lite för mycket pussig och kramig ibland

Positiva enligt 9:åringen:
Snäll
Snygg ibland när jag gör mig i ordning
Bra att prata med 
Negativa enligt 9:åringen
Lite för pratig ibland
Struntar ibland att säga till 6:åringen när hon är dryg
Tycker inte att något spel eller tv program är kul när hon frågar. 

Tycker att det stämmer rätt bra på mig och är nöjd med omdömet 

1 kommentar:

  1. ha ha ha .... vilket fint omdöme du fick!! Ja vi vet ju att barn är ärliga!! puss o kram

    SvaraRadera