tisdag 19 november 2013

En skön massage......?

Förra året när jag fyllde år fick jag ett presentkort på massage av min kära lillasyster. Som vanligt när det gäller mig och presentkort så blir de liggandes alldeles för länge... Men nu över ett år senare så slog jag slag i saken. Massage för husbehov stod det på lappen. Fiiiint tänkte jag, nu kan mina stela axlar få sig en skön mjuk massage. 

När jag kom in i rummet så sa jag just det till kvinnan; - åh vad skönt med lite massage.. -skönt? Sa hon. - det här blir inte skönt, det här ska kännas, det kommer nog tom göra ont! 

Jag skulle klä av mig rubbet, förutom trosorna. Så satt hon igång, klämde och knådade och drog. Hon hittade muskelknutor på ställen jag inte ens visste var möjligt. Samtidigt som de skulle pressas så vred hon min kropp i en massa olika ställningar. Kände mig totalt utlämnad, och handduken som skylde brösten hade inte en chans att ligga kvar. - glöm inte att andas, då gör det bara ondare...  Eeeh jaha.. Men det var bara att gilla läget och försöka slappna av, trots att jag kände mig helt utlämnad. 

Avslutningsvis så fick jag zoonterapi, med fokus på alla mina ömma ställen. Då fick jag bita mig i läppen för att inte skrika. 

Idag så känns det som om jag blivit överkörd av ett tåg. 

Så man kan verkligen säga att jag fick en rejäl massage, och syrran fick verkligen valuta för pengarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar