tisdag 7 juni 2011

Jag är lite synsk...

Igår strax efter elva så drog det till i min mage, nästan som en sammandragning. Min första tanke var, nu kommer bebisen.. alltså syrrans. Var så nära att ta telefonen att ringa henne, och säga att jag trodde att nu var det nära. Men så hejdade jag mig, till vilken nytta, för det första så sov hon nog gott och för det andra så har det varit nog med profetsior. Alla har vetat när barnet skulle komma och alla har de haft fel. Så jag la ifrån mig luren, men känslan fanns kvar.... Kände hur något i mig pressades neråt magen drog ihop sig.

Sen i morse så hade jag fått ett sms... Vid elva igår hade värkarna börjat och strax före 3 i natt for hon in till BB. Nu sitter man som på nålar.... och väntar, hoppas och längtar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar