onsdag 22 juni 2011

Jag är INTE med barn!!

Så alla ni som funderar på att fråga det , gör det inte!!! Jag vet redan att jag gått upp i vikt.. det händer att man gör det ändå utan att vara gravid!! Det kan bero att man får svälld mage pga, kaffe, stress eller helt enkelt har ätit mer än vad man förbrukat. Jag vet om det, tycker inte att det är roligt, men olika faktorer de senaste halvåret har gjort att jag gått upp i vikt!! ok??
Titt som tätt så får jag frågan... är så trött på det!!

Igår hände det igen...
- Skall du få en till bebis??
- Näääää
- Joooo
varför ger man sig inte där, säger jag nej, så är jag inte med barn. Varför skall folk försöka övertyga mig... borde jag inte veta det bäst själv??

-nej jag är INTE med barn, jag är tjock!!!
- Joooo det är du, du har ju en så fin och rund babymage!!
- NEJ!! det är kaffe, kakor.. inte barn!!!
- Jooo det är väl roligt...

Ger upp!!! Blir bara ledsen och trött...

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!!! Strunt i om folk frågar så dumma saker..... du är så fin som du är och en liten mage är ju bara mer att tycka om !!! puss puss

    SvaraRadera