onsdag 6 oktober 2010

grubblar grubblar grubblar...

Vet inte hur jag skall gå tillväga för att min älskade dotter inte skall må dåligt över att gå på morgonfritids. Har försökt ett tag nu att inte fråga så mycket utan bara komma med positiva tillrop. Med förhoppning att hon skall komma över spärren och tycka att det är åtminstone OK att vara där på morgonen. Men när hon funderar på kvällarna och våndas när det är en morgon då jag skall lämna och hon skall till fritids då gör det ont i ett mammahjärta. Samtidigt så kan man ju inte ge vika för att ett barn inte "tycker att det är kul" Vad skall man då göra när hon blir större och inte gillar en viss lärare eller ett ämne i skolan?? Men återigen så klarar jag inte av att hon vaknar på nätterna och grubblar. Tisdagarna går jättebra då är hennes lekisfröken där på morgonen, och henne märks det att Nelly tycker väldigt mycket om. Nej vi får prata ihop oss jag och maken över helgen hur vi skall göra...

1 kommentar:

  1. Min stackars goa Nelly, jag trodde hon kommit över det!!! MEn det kommer säker att bli bättre bara hon "kommer igång"!!Kram

    SvaraRadera