fredag 28 augusti 2009

Äntligen fredag!


Så var det dags för fredag och helg igen, då jag fortfarande känner mig väldigt hängig och har feber så känns det som att det blir en lugn helg. Skall på 30-års fest i morgon om det inte är så att jag fortfarande har feber. Vad beträffar min egen kommande 30-års fest har jag inte planerat så mycket denna vecka. Men jag har bokat cateringfirma och lagt en beställning på 3 olika sorters thai mat. Det är ju gott och funkar för allergikerna som kommer på festen. Kompletterar sen med sallad och bröd. Har bara fått ja på de inbjudningarna jag fått svar åp ännu. Funderar på att åka till IKEA och inhandla massa ljus, servetter mm. Så att det är klart. har samlar på mig en del lakan och skall beställa massa grönt tyll tyg. Har återgått igen från grönt till plommon och nu grönt. Har en fantastisk bild i huvudet hur lokalen skall smyckas, hoppas att det går att utföra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar