fredag 6 december 2013

Freeeedag!

Så var det åter igen fredag och helg, även om denna vecka har varit lite upp och ner. Tjejerna har varit sjuka med förkylning och feber, och jag har vabbat och jobbat om vartannat. Denna hösten tycker jag att vi dragits med ovanligt mycket förkylningar. Det känns nästan som om vi aldrig riktigt tillfrisknat. Det är nästan så man undrar om det är något i väggarna.

Och jag som äntligen hade (åter igen) tagit mig i kragen och börja träna. Köpt gymkort och började få rutin på att gå mån, ons, fre på lunchen. Men efter att ha känt mig hängig i evigheter så bestämde jag mig för att avvakta tills att jag blir frisk... men hur lång tid skall det behöva ta??

Men vad är en långdragen förkylning om man jämför med alla andra hemska sjukdomar och olyckor som andra för gå igenom.

Nej fokus på det som är bra, är omgiven av en massa snoriga gullungar som jag gärna pussar på!


Avslutar med en underbar bild som inte kan få en att göra annat än bli lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar