onsdag 24 augusti 2011

Kämpar på...

Jag är nu inne i tredje veckan med mindre kalorier och mer motion. Tycker själv att det går fruktansvärt bra, tar en rask promenad så fort jag har chansen på lunchen och sitter på motionscykeln flera kvällar i veckan. Snart börjar dessutom Volleybollen efter sommaruppehållet och då får man lite mer varierad träning. KOsten går det också bra med, har ätit nyttigt och mindre portioner varvat med mörötter och frukt när jag blir sugen. Det enda onyttiga det blivit är en muffins när vi fikade hos syrran förra veckan och några glas vin på 30-års festen. När jag ställer mig på vågen är det inget ras direkt men nåt kilo har man gått ner iaf. Jag tänker att det får ta den tid det tar och jag känner mig sundare och lättare i kroppen och det är det viktigaste.

Hejja mig!!

3 kommentarer:

  1. Hejja Jenny! Du Är jätte duktig. Själv har jag gått ner 11kg, med "sunt förnuft metoden". Mindre, men nyttigare mat o 30min motion varje dag. Men lördagsgodis har jag behållt!
    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Jättebra!! Sunt förnuft metoden är det bästa, det är något man kan leva efter.. det finns inga genvägar :) hejja oss! kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hejja!! Jäla snärtor vi kommer bli! Astighta!

    SvaraRadera