torsdag 14 juli 2011

semester....

och det betyder att jag inte setat vid datorn så mycket. Rivstartade dagarna med att måla om köksluckorna.. det blev sååå fint. Vet inte vad andra tycker men jag är iaf hur nöjd som helst. Har stirrat på de bruna luckorna i tre år nu så det var på tiden. Lyckades med att skruva loss, måla och hänga på. Jag får liksom en kick av att lära mig nya saker. Det är mycket roligare att göra ett arbete där man ser resultatet och slipper göra om det gång på gång.Därför så låter jag tvätthögen växa i källaren och ogräset frodas i rabatten, jag har ju trots allt vita köksluckor och semester!!

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt blev det!!! Du har varit så duktig!! Visst blir man stolt över sig själv när man har åstadkommit vissa saker!? Själv är jag jättenöjd med vad jag gjort i mitt sovrum!!!!!! Puss

    SvaraRadera