torsdag 10 februari 2011

Syskon = Kärlek

Jag är lyckligt lottad att ha två fina systrar. Två människor som är skapade i samma form av samma ingridienser som jag. Vilka vägar vi än tar här i livet så hör vi alltid ihop. Vi finns alltid för varandra i vått och torrt. Har nu ätit lunch med en av dom, fina Johanna med sin fina mage. En mage som innehåller mitt första syskonbarn.. längar så tills jag skall få hålla underverket i mina armar. Hoppas att jag kan få vara lika delaktig i det barnets liv som Johanna är för mina barn.

Den dagen jag fick barn så kände jag direkt den otroliga kärlek man bara kan känna för ett litet nyfött barn.... man vill ge dom allt!!
Den största gåvan jag gett mina töser är bandet till varann.
Jag vet att vad som än händer så har de en syster....

1 kommentar:

  1. Du får nog bli lite härjigare, lite fulare i munnen och lite busigare. Lite roligare helt enkelt, om du ska va som jag. ;) annars är man inte delaktig.

    SvaraRadera