fredag 30 januari 2015

Detta skall bli ett bra år!

Nu har jag bestämt mig, 2015 skall bli ett bra år!

Farfars älskade sommarstuga som brann upp i somras, är nu vår. Eller ja tomten är vår. Så jag och mina systrar kan i den takt vi har tid och råd bygga upp ett nytt paradis som våra barn kan njuta av på samma sätt som vi gjort i alla år. Jag känner mig förhoppningsfull över att vi tillsammans kan klara den fysiska och mentala påfrestningen. Tillsammans är vi starka.

Vi är mer nära än någonsin att skaffa hund. Alla pusselbitar har fallit på plats, nu skall bara den perfekta hunden för vår familj födas.

Robert skall äntligen få operera bort sin tumör. Det är ju två år sedan han för första gången sökte vård för hans köl på halsen. Så det där med vårdgarantin tror jag inte ett skit på... Men nu skall det äntligen bli av och förhoppningsvis går allt superbra och vi kan lämna det bakom oss.

Flickornas nystartade brottarkarriär går lysande och hela familjen har hittat ett intresse som förenar oss och som vi kan glädjas av tillsammans.

Och jag har blivit bättre på att prioritera det som är viktigt.

1 kommentar: