måndag 24 november 2014

Kampen fortsätter

Mötet med företaget gick bra i den bemärkelsen att jag känner mig nöjd med mig själv. Jag fick fram allt jag ville säga och den bevissättning som jag anser bevisar att företaget inte agerat som de skulle. De själva hade ju en annan åsikt. Vilket jag hade trott att de skulle säga. Representanten för företaget gjorde självklart sitt jobb och agerade proffsigt under mötet, så det var inget att säga om det. Men då jag ändå hävdar efter att ha läst så många juridiska papper och paragrafer att det finns en chans till upprättelse så kände jag att jag ville få fallet prövat av en oberoende instans. Så jag har nu lämnat in ett ärende hos allmänna reklamationsnämnden ARN. Så får vi se vad dom har att säga då ord står mot ord.

Om inte annat så vet jag att jag gjort allt jag kunnat. Och om ARN skulle gå på min linje så är det ju fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar