onsdag 11 juni 2014

bloggtorka

Det här med att skriva går i perioder, och ju längre tiden går mellan gångerna desto högre krav ställer man på sig själv att man vill skriva något riktigt bra. Inte för att man någonsin vet för vem man skriver, förutom Svärmor ;)

Därför så tänker jag att det är bara jag som läser, att man skriver lite som i en dagbok, skriver av sig lite för att "lätta på trycket". Kankse är man full av glädje som man vill dela med sig av innan man spricker, eller så är man tung av oro så man behöver släppa ut lite innan man sjunker till botten.

Just nu så är det nog lite av båda delarna....

Saker som just nu gör mig glad: Barnen, deras kommande födelsedagar, sommarlov, en weekend i stockholm och bilderna från Hotellet vi skall till i Grekland i slutet av sommaren.

Saker som nu gör mig mindre glad: Att pappa åkt in, den våg av vandalism som sker just nu i vår lilla by. Min nackskada som just nu är värre än på länge...

1 kommentar:

  1. Kommer senare då kan jag massera dig lite!! puss o kram.. och glad är jag att du skriver så svärmor får lite info ha ha

    SvaraRadera