söndag 2 februari 2014

Sakta men säkert...

Börjar krafterna komma tillbaka. Så idag så tog jag mig an att rensa skafferiet, något som verkligen behövde göras. Det finns så mycket som man skjuter upp till den där regniga dagen som nästan aldrig inträffar. Men med ett hektiskt liv med vardagsmåsten så är det svårt att få tiden att räcka till. Men VARJE gång jag tar mig i kragen så blir jag irriterad på mig själv, några timmars jobb som ger en tillfredställelse efteråt. Det är sååå värt det. I stället för att varje gång jag öppnar skafferiet/garderoben eller går ner i tvättstugan blir fylld av ångest för att det är en påminnelse över något jag någon gång inom en snar framtid måste ta itu med. Så känner jag nu, åh vad fint och vad skönt att det äntligen är gjort! 

Bra jobbat Jenny!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar