onsdag 6 juni 2012

En annorlunda nationaldag

Idag är det sveriges nationaldag och varje dag under hela mitt liv har jag firat denna dagen med min familj. Det är nämligen min systers och Beas födelsedag. Varken idag eller förra året kunde vi fira syrran men förra året firade vi Beas sista födelsedag. Då fyllde hon "moppe" och idag skulle hon ha blivit 16. Vi hade picknick med henne i Karlberg och hon fick extra godsaker och paket. Vi visste det inte då men någonstans inom oss så kanske anade vi att det kunde bli hennes sista. Men utan att få träffat någon av födesledagsflickorna idag så firar vi er. Jag, Johanna och barnen gick på café och ikväll skall vi tända marshaller när det skymmer så Bea kan se dem från hundhimlen. Innan skymning åker vi på ett annat party, Elin har fyllt 10 så det blir pool och grillparty. Spännande då det åter igen haglar ute. Men men det finns inga dåliga väder......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar